2005年12月28日

前言撤回 1

なんか、あの、結婚式準備関係で夜なべ仕事が続いています。
昼間できればいいんだけど、なかなかね。

私、かねがね「結婚はもうこりごりだけど、結婚式は何度でもやりたい」と豪語してきましたが、撤回します。
結婚式ももういいです(笑

そういや、前回は、相手のおうちがぜーーーーんぶ用意とかやってくれたんだっけ。
いろいろ不満はあったけど、今思えば、ぜんぜん楽チンだった。かも。

あらためて、結婚式って、大変なのね。
痩せそう<大嘘!

rikipon67 at 00:44コメント(2)トラックバック(0)結婚式カウントダウン   mixiチェック

トラックバックURL

コメント一覧

1. Posted by Naomi   2014年01月23日 03:35
It seems like you’re generating difficulties by yourself by attempting to resolve this problem rather of looking at why their is often a problem in the first place
2. Posted by http://www.horrorpilot.com/   2014年06月01日 22:00
5 I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site?
Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way
of content so people could connect with it better.

Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures.

Maybe you could space it out better?

コメントする

名前
 
  絵文字
 
 
頂いたコメント
  • ライブドアブログ